Ervaringen met de webshop Extreme Carstyling

Wanneer je online onderdelen voor je auto wilt kopen, kom je al snel uit bij de webshop Extreme Carstyling. Opgericht in 2004 door twee jonge autoliefhebbers is Extreme Carstyling inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf op het gebied van autostyling en cartuning. Het bedrijf profileert zich online als specialist op het gebied van autostyling in de Benelux.

Klantenservice
Op de website is te lezen dat voor Extreme Carstyling een goede verstandhouding met klanten van essentieel belang is. En dat de eigenaren van mening zijn dat klantenservice altijd van topkwaliteit moet zijn. Maar voordat je bij een online shop iets aanschaft, wil je als consument toch graag weten of dat echt zo is. Het is makkelijk om als webshop te zeggen dat je klantenservice hoog in het vaandel hebt staan, maar hebben klanten ook echt zulke positieve ervaringen met jouw winkel?

Ervaringen van klanten
Een handige website om te gebruiken als je wilt weten wat de ervaringen van klanten zijn met de webshop van Extreme Carstyling is de website Trustpilot.com. Op deze site beschrijven klanten hun ervaringen met verschillende online shops. Zo bevestigt Rob F. begin juli 2015 op Trustpilot.com dat het wel goed zit met de klantenservice van Extreme Carstyling: ‘Goede communicatie, superscherpe prijzen.. Ik koop hier graag weer. Ik heb voor mijn BMW E46 Coupe Bilstein B8 dempers inclusief B1 service kits besteld. Deze werden zeer snel verstuurd (2 dagen), bij vragen over andere producten werd ik goed en eerlijk geïnformeerd. Extreme Carstyling is een perfect alternatief voor eBay gebruikers! Zelfde of nog betere prijzen en ook zeer snelle leveringen. Bedankt.’ Ook Kevin W. is positief: ‘Klantvriendelijk. Super hoe snel jullie reageren op vragen en de tijd van aflevering van het pakket! Keep up the good work!’

Snel in huis
Ook over de snelle levering zijn de meeste mensen zeer tevreden. Zo schrijft Calvin in juli 2015: ‘Top! Derde keer een schroefset besteld. Alles was snel in huis. Communicatie was goed. Netjes zelf opgehaald dit keer, de andere keren is het opgestuurd en netjes afgeleverd.’ Ook Folkert is tevreden over de levering: ‘Binnen 24 uur had ik de bestelde onderdelen in huis. Zeer snel geleverd en vragen die ik had zijn direct per email beantwoord.’ En Lars zegt: ‘Top afhandeling en levering! Snelle en goede levering van mijn veren voor de Fiat 500. Er was per abuis een dubbele bestelling gedaan, maar hierop kreeg ik snel antwoord dat ze maar één keer zouden leveren.’

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *